Foto's! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Jamie Graaff - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Jamie Graaff - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Jamie de Graaff

Blijf op de hoogte en volg Jamie

23 Juli 2010 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Lieve allemaal,

Aangezien ik op deze site geen foto's kan uploaden van meer dan 4 MB (dat krijg je met nieuwe camera's), zullen al mijn foto's voortaan te zien zijn op de volgende site:

http://picasaweb.google.com/jamiedegraaff

Deze foto's zijn alleen van mijn eerste tripje naar Cape Point, waarover ik in m'n eerste blog-bericht had verteld. Ik zal heel binnenkort ervoor zorgen dat er ook plaatjes van mijn kamer enzo op komen te staan.

Verder zou ik alweer hele verhalen kunnen typen over de afgelopen week, maar dat ik zal jullie nu nog niet vervelen met nog een bericht ;)

Veel kijkplezier!
Jamie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jamie

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 59622

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 01 Juli 2013

In 9 maanden rond de wereld

03 Juli 2010 - 24 Januari 2011

Life in Stellenbosch

Landen bezocht: